Fritt medlemskap på Old Tom Indoor Golf

Publicerat: 2024-09-06 - 15:15 - Skrivet av Calle Thelin

För Er som är fullvärdiga medlemmar i Vellinge Golfklubb ingår nu även fritt medlemskap hos Old Tom Indoor Golf inne i Vellinge.

För att aktivera Ert medlemskap lägg ett mail med Ert golf-id till info@oldtomgolf.se

Medlemskapet ger 30% på alla timpriser.
För mera information gå in på www.oldtomgolf.se

Anläggningen öppnade i september 2023 och på ca 540 kvm finns det 6 st TrackMan golfsimulatorer, en ondulerad puttinggreen, en generös inbjudande lounge med fler än 30 sittplatser, konferensrum m.m. Var och en tar med sig sin utrustning. Har du ingen utrustning finns golfklubbor att hyra (100 kr per gång).

Anläggningen är perfekt för olika sorters möten, konferenser och event för upp till ca 30 personer. Vi har serveringstillstånd för slutna sällskap. Det är inte tillåtet att ta med sig egna alkoholdrycker.

Anläggningen är emellanåt obemannad.

Gratis parkering.